үндсэн цэс

Friday, December 4, 2009

"Ээждээ илгээсэн захидал"

Мартын 8-ны баяр болж ээжийгээ баярлуулах цаг ирнэ. БИ ТАНЫ ТӨЛӨӨ ОНЦ СУРЧ БАЙГАА. Үнэн сэтгэлээсээ би хэлж байгаа шүү. Ээжээ та намайг өсгөж том эрдэмтэй хүн болгосон шүү дээ. Би таны ачаар хүн болсон. Чонын бэлтрэг, үнэгний гавар, нохойн гөлөг, туулайн бүжин бүгд л ээждээ хайртай. Би ээжийгээ маш их хайрлана. Ээжийн сэтгэл хамгийн сайхан сэтгэл. ӨӨР НАМАЙГ ХЭН ХАЙРЛАХ ВЭ? ГАНЦХАН ЭЭЖ МИНЬ Л ХАЙРЛАНА. Ээж минь намайг уянгатай сайхан хоолойгоороо бүүвэйлж байсан.Ээж минь 1962 онд төрсөн. Миний ээж сайхан ээжээ. Бүх хүүхэд ээждээ хайртай. Ээждээ хайргүй хүүхэд байхгүй. Мартын 8 болох гэж байна. Ээждээ би маш гоё бэлэг барина. БИ ТОМ БОЛООД ЭЭЖИЙГЭЭ САЙН АСАРНА. Ээж минь их хөөрхөн. Намайг өсгөж байсан хүн бол ганцхан л ээж.

No comments:

Post a Comment